در مدار صفر درجه ی سرد و یخجا مانده و تنها دارایی مانده مساعتیست که یخ زدیم را اندازه میگیرمنمیدانم چقدر زمان میبرد امامیترسم که در انبوه هیاهوهاجان بدهمو بمیرم... پیمان......