در مدار صفر درجه ی سرد و یخ
جا مانده و تنها دارایی مانده م
ساعتیست که یخ زدیم را اندازه میگیرم
نمیدانم چقدر زمان میبرد اما
میترسم که در انبوه هیاهوها
جان بدهمو بمیرم...
پیمان...
True Love...
ما را در سایت True Love دنبال میکنید
برچسب: مدار,درجه, نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت: 20:39